ААТ «Пружанскі Малочны Камбінат»

Высокая культура вытворчасці

Высокатэхнічныя вытворчасці

Кампанія
1939
1951
1954
1965
1967
1986
1998
2003
2009
2010
2011
2013
2017
2018
2019
2020

Утварэнне Раймаслапрама

Раймаслопром скасавалі, завод стаў самастойнай адзінкай

Пачалося будаўніцтва новага завода (пабудаваны вытворчы корпус)

Агульная рэканструкцыя завода, пабудаваны сыраробны цэх магутнасцю 10 т малака за змену

Завяршылася будаўніцтва ўчастка па вытворчасці сухога абястлушчанага малака

Прадпрыемства ператворанае ў ААТ «Пружанскі малочны камбінат»

Завершана будаўніцтва цэха натуральнамалочнай прадукцыі

Мадэрнізацыя вытворчасці паўцвёрдых сычужных сыроў

Уведзена ў эксплуатацыю лінія па тэхналагічнай падрыхтоўцы натуральнай малочнай сыроваткі перад наступнай падачай на распыляльнай сушку

Мадэрнізацыя ўчастка вытворчасці масла

Уведзены ў эксплуатацыю комплекс ачышчальных збудаванняў

Рэканструкцыя цэха па выпуску сухіх малочных прадуктаў

Мадэрнізацыя участкаў сыраробнага цэха

Будаўніцтва і ўвод у эксплуатацыю будынка цэха сухога абястлушчанага малака. Тэхнічная мадэрнізацыя камер сыраробнага цэха

За вернасць традыцыям вытворчасці і за дасягненні ў галіне якасці камбінат ганараваны Прэміяй Урада Рэспублікі Беларусь. За выдатныя смакавыя характарыстыкі Пружанскія сыры і маслы штогод становяцца лаўрэатамі гастранамічных конкурсаў «Лепшы экспарцёр», «Лепшая прадукцыя года» і пераможцамі арыгінальных дэгустацыйных форумаў «Лепшы смак» і «Чэмпіён смаку».

 Гадавая магутнасць ААТ «Пружанскі малочны камбінат» складае:

  • сыр сычужны – 10 400 тон у год
  • масла – 1 500 тон у год
  • сухія  малочныя прадукты – 7 300 тон у год.
Кампанія

Трэба прызнаць, што Пружанскі малочны камбінат адзін з самых добрасумленных вытворцаў натуральнай малочнай прадукцыі. У складзе пружанскай малочнай прадукцыі няма раслінных тлушчаў і пальмавага алею, уся прадукцыя вырабляецца толькі з натуральнага адборнага малака найвышэйшай якасці. Яшчэ ў кожны прадукт Пружанскага завода спецыялісты ўкладаюць свой клопат і цяпло. Таму і сыры, і масла атрымліваюцца такімі смачнымі і духмянымі.    Таксама стабільна высокая якасць прадукцыі дасягаецца дзякуючы падтрыманню сістэм, укаранёных на прадпрыемстве:

  • сістэмы менеджменту бяспекі харчовых прадуктаў на адпаведнасць патрабаванням ISO 22000;
  • сістэмы менеджменту якасці ў адпаведнасці з ISO 9001;
  • сістэмы менеджменту ў адпаведнасці з правіламі Халяль.

Укаранёныя сістэмы дазваляюць прадукцыі камбіната пазіцыянавацца на узроўні лепшых айчынных і замежных узораў.

На сённяшні дзень стратэгічная мэта развіцця прадпрыемства – задаволіць смакавыя перавагі самых разнастайных запытаў спажыўцоў з розных цэнавых сегментаў: ад нізкага цэнавага сегмента да высокага. З гэтай мэтай камбінат вырабляе прадукцыю пад гандлёвымі маркамі:    «Шчодрыя Пружаны» (прадукцыя сярэдняга цэнавага сегмента) і «VAN GOLD» (прадукцыя высокага цэнавага сегмента, якая аб’ядноўвае ў сабе калекцыю прынцыпова розных элітных еўрапейскіх сыроў). Пастаўлена мэта:  вырабляючы бяспечную высакаякасную прадукцыю ў прывабнай упакоўцы, расці як лідар на рынку, актыўна канкурыраваць не толькі на тэрыторыі краін Еўразійскага саюза, але і ў краінах так званай «далёкай дугі».