ААТ «Пружанскі малочны камбінат» – адно з вядучых прадпрыемстваў малочнай галіны па вытворчасці сычужных сыроў, сухой прадукцыі, масла жывёльнага. Прадпрыемства размешчана ў экалагічна чыстай зоне Пружанскага раёна, усяго за 45 км ад вядомага запаведніка «Белавежская пушча».
Вытворчы цыкл прадпрыемства забяспечваецца функцыянаваннем трох асноўных цэхаў: сыраробчы цэх, цэх сухіх прадуктаў, участак вытворчасці масла, якія звязаныя паміж сабой адным тэхналагічным працэсам.
Утварэнне Раймаслапрама
За вернасць традыцыям вытворчасці і за дасягненні ў галіне якасці камбінат ганараваны Прэміяй Урада Рэспублікі Беларусь. За выдатныя смакавыя характарыстыкі Пружанскія сыры і маслы штогод становяцца лаўрэатамі гастранамічных конкурсаў «Лепшы экспарцёр», «Лепшая прадукцыя года» і пераможцамі арыгінальных дэгустацыйных форумаў «Лепшы смак» і «Чэмпіён смаку».
Трэба прызнаць, што Пружанскі малочны камбінат адзін з самых добрасумленных вытворцаў натуральнай малочнай прадукцыі. У складзе пружанскай малочнай прадукцыі няма раслінных тлушчаў і пальмавага алею, уся прадукцыя вырабляецца толькі з натуральнага адборнага малака найвышэйшай якасці. Яшчэ ў кожны прадукт Пружанскага завода спецыялісты ўкладаюць свой клопат і цяпло. Таму і сыры, і масла атрымліваюцца такімі смачнымі і духмянымі. Таксама стабільна высокая якасць прадукцыі дасягаецца дзякуючы падтрыманню сістэм, укаранёных на прадпрыемстве:
Укаранёныя сістэмы дазваляюць прадукцыі камбіната пазіцыянавацца на узроўні лепшых айчынных і замежных узораў.
На сённяшні дзень стратэгічная мэта развіцця прадпрыемства – задаволіць смакавыя перавагі самых разнастайных запытаў спажыўцоў з розных цэнавых сегментаў: ад нізкага цэнавага сегмента да высокага. З гэтай мэтай камбінат вырабляе прадукцыю пад гандлёвымі маркамі: «Шчодрыя Пружаны» (прадукцыя сярэдняга цэнавага сегмента) і «VAN GOLD» (прадукцыя высокага цэнавага сегмента, якая аб’ядноўвае ў сабе калекцыю прынцыпова розных элітных еўрапейскіх сыроў). Пастаўлена мэта: вырабляючы бяспечную высакаякасную прадукцыю ў прывабнай упакоўцы, расці як лідар на рынку, актыўна канкурыраваць не толькі на тэрыторыі краін Еўразійскага саюза, але і ў краінах так званай «далёкай дугі».